A liczba wyświetleń ciągle rośnie ^^!

środa, 29 maja 2013

Słodki konkurs

Udało nam się! Tak jak obiecywałam, wraz z przekroczeniem 1000 fanów na facebooku, organizuję konkurs :) I oto jest! Długo kombinowałam jakie zadanie dla Was wymyślić. W głowie pojawiał mi się pomysł za pomysłem, ale żaden nie był właściwy. Okazało się, że daleko szukałam, a blisko znalazłam ;) Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, Roślinożerka jest łasuchem i uwielbia desery, ciastka i inne słodkości. Z tym też związane będzie zadanie konkursowe :) Ogłaszam konkurs na zdrowy, wegański deser. Podkreśliłam słowo zdrowy, ponieważ chciałabym uniknąć taplających się w tłuszczu wypieków i chipsopodobnych cudów ;) Pod słowem deser kryją się ciasta, koktajle, słodkie i słone (jeżeli uda Wam się mnie przekonać, że mogą być deserem ;)) przekąski, owocowe pucharki i inne smakowitości :) To od Was zależy co wybierzecie :) Teraz czas na kilka konkursowych zasad.

1. Polub moją stronę na facebooku :)
2. Zadanie konkursowe : Do 9 czerwca, do godziny 21.00 prześlij przepis na zdrowy, wegański deser wraz ze zdjęciem, na mojego maila - alexanderka@autograf.pl
3. Wyniki zostaną ogłoszone 10 czerwca w godzinach wieczornych :)

Hmmm... Pewnie czekacie na informację co będzie nagrodą. I słusznie :) Oprócz publikacji wybranego przepisu na blogu, do zwycięzcy powędruje...




 magiczna, przepyszna, wegetariańsko- wegańska książka kucharska Joli Słomy i Mirka Trymbulaka :)

Każdy weganin powinien mieć ją w swojej kolekcji ;)

Do dzieła Kochani! Z niecierpliwością czekam na Wasze przepisy :)!!

6 komentarzy:

  1. o boszz myślałam, że to Małysz na okładce... hiehiehie!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą książkę i potwierdzam, jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jedna osoba może zgłosić jeden przepis? Czy można ich zgłosić więcej? Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma ograniczonej liczby zgłoszeń :) Każdy uczestnik konkursu może ich wysłać tyle, na ile ma ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo inspiracji na moje autorskie przepisy wyciągnąłem z tego super bloga

    OdpowiedzUsuń