A liczba wyświetleń ciągle rośnie ^^!

czwartek, 13 czerwca 2013

Śliwki w czekoladzie z jagodami goji

Konkurs na zdrowy deser został rozstrzygnięty. Książka jutro wystartuje do swojej nowej właścicielki - Weroniki :) Dziękuję Wam za wszystkie przesłane przepisy! Oglądając zdjęcia Waszych deserów oblizywałam się ze smakiem i z trudem powstrzymywałam się przed napadem na kuchnię ;)  
Mam nadzieję, że przepis, który podbił moje serce, podbije także Wasze :) Przed Wami RAW śliwki w wykonaniu Weroniki  :)! Zdrowo, smacznie, ślicznie i kreatywnie. Przepis idealny ;)





Składniki:
 ekologiczne śliwki suszone
 ekologiczne daktyle suszone
kakao
  suszone jagody goji
 
Przepis:
Daktyle mielimy blenderem, w trakcie dodajemy kakao (ilość dowolna, można po trochu dodawać i próbować; tak aby powstał jak najbardziej odpowiadający nam czekoladowy smak ;). Jeśli mamy słaby blender to daktyle można wcześniej na chwilę zanurzyć w wodzie a potem odsączyć. Suszone śliwki oblepiamy daktylową masą i turlamy kule, które następnie obtaczamy w zmielonych (w blenderze lub młynku do kawy) jagodach goji. Najlepiej smakują po schłodzeniu w lodówce :) 


Weronice jeszcze raz gratuluję, a Wam życzę smacznego :)!

9 komentarzy:

  1. mmmmm pychotka :) przepis porywam do wypróbowania :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ale cudeńka! Wieki nie jadłam jagód goji

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha, sama takie robię na milion sposobów :) Gratulacje dla Weroniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja polecam super bloga: i na desery i na konkrety ;)
    http://sleeplessinkirchberg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda i z pewnością wypróbuję ten przepis :). Uwielbiam wszelkie desery z czekoladą i ciągle staram się wyszukiwać nowe pomysły na mój ulubiony smakołyk. Ostatnio np. przyrządziłam czekoladowe ciasteczka power balls z zieloną herbatą wg. przepisu podanego na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/. Szczerze polecam spróbować każdemu miłośnikowi czekoladowych specjałów :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrawa nie przypadła mi do gustu, niestety

    OdpowiedzUsuń