A liczba wyświetleń ciągle rośnie ^^!

sobota, 11 lutego 2012

Pancakes pomidorowo- paprykowe w formie muffinów

Po tytule posta od razu widać,że wreszcie mam  czas :) Lista moich przepisów i pomysłów kuchennych do wykorzystania, przekracza moje możliwości, ale postaram się systematycznie realizować plan i umieszczać posty z nowościami. Zaczęłam spędzać więcej czasu w kuchni i dzięki temu mam czas na eksperymenty. Jednym z nich był właśnie pancakesowy muffin, który gdzieś tam zakołatał mi w głowie. Efekt był pyszny,ale zdecydowanie nietypowy. Tylko dla odważnych użytkowników piekarnika :D

Składniki:
2 szklanki mąki tortowej
1 łyżka mąki kukurydzianej
1 i 1/2 szklanki wody
2 łyżki pikantnego ketchupu
1 łyżka słodkiej papryki
1/2 łyżeczki pieprzu
1/2 łyżeczki soli
1 łyżeczka curry
1 łyżeczka sody
1 łyżka kukurydzy z puszki
1 łyżka czerwonej fasoli z puszki
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Przepis:
Mieszamy wszystkie składniki, dbając aby nie powstały grudki. Ciasto wyjdzie nam typowo naleśnikowe, nie należy więc martwić się jego gęstością. Przelewamy wszystko do foremek muffinowych i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni, na około 20-23 minuty.Ciasto będzie miało konsystencję naleśników :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawe jak by to wyszło. Pewnie patrząc na konsystencję bałabym się zakalca, ale skoro Tobie wyszło, to innym chyba też powinno :D
    Czekam na więcej ciekawych eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skądś to znam... moja sterta przepisów do zrealizowania wciąż rośnie zamiast ubywać... a to brak czasu, a to wielu potraw nie opłaca się robić dla jednej osoby... i tak w kółko

    i kolejna pozycja do mojej listy. zaintrygowały mnie. No i nadają się do wzięcia do pracy na drugie śniadanie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno ależ Ty wymyślasz :) Mnie też zaintrygowało :) Punkt dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli to cos jak najbardziej dla mnie...od czasóe mojego tortu botwinkowego na słodko jestem pierwsza w bohaterstwie piekarnikowym wśród bliższych i dalszych:) zrobię!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wytrawne muffiny... na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł posta bardzo zachęcający :). A ile muffin wychodzi z tych proporcji?

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam, są cudowne, zwłaszcza z dodatkiem guacamole :D myślę że każda inna pasta kanapkowa też pasuje./om nom nom vegan

    OdpowiedzUsuń