A liczba wyświetleń ciągle rośnie ^^!

piątek, 26 października 2012

Zapiekanka chrupanka

Dziś zapraszam Was na danie banalne, niewyrafinowane, proste, szybkie, należące do haniebnej grupy "fast food". Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - bo jest NIEZIEMSKO dobre! Zajadałam się dziś tą zapiekanką i stwierdziłam, że mogłabym zjeść nawet 5 porcji i nie miałabym dosyć. Jeżeli więc należycie do ludzi uwielbiających "szybkie dania", zapraszam dalej. Jeżeli jednak nie przepadacie, za niezbyt zdrowymi potrawami, to... również zapraszam dalej, bo ta wersja zapiekanki jest lżejsza i wartościowsza niż ta serwowana " na rogu" ;) Skuście się i Wy! Chrupcie, żujcie i mlaszczcie - każdemu należy się odrobina przyjemności, prawda ;)?



Składniki:
1 bagietka
1 mała zielona papryka
1 średnia cebula
5 pieczarek
3 łyżeczki keczupu
ok 50 wegańskiego sera- u mnie Cheezly mozzarella
oregano
bazylia
curry
sól

Przepis:
Bagietkę przecinamy wzdłuż, następnie każdą z obu części dzielimy na 3 mniejsze. Na każdy kawałek nakładamy ok 1/2 łyżeczki keczupu i rozsmarowujemy. Następnie posypujemy zapiekanki bazylią i oregano. Paprykę,cebulę i pieczarki kroimy w cienkie plasterki, układamy je na bagietce i posypujemy odrobiną soli. Ser ścieramy na grubych oczkach, nakładamy porcję na każdą z zapiekanek i posypujemy curry. Tak przygotowane zapiekanki wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i trzymamy w nim aż do rozpuszczenia się sera (ok 10-15 minut :))

12 komentarzy:

  1. Mmmm... wygląda obłędnie! Zjadłabym :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zdrowsze takie zapiekanki niż te z budki na PKP :) I wyglądają lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, tu już wieczór a ja patrzac na to aż mam ochotę polecieć do kuchni i sobie coś podobnego przyrządzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozarella i Edam Cheezly po rozpuszczeniu są świetne. Takie zapiekanki lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oo mniaaam :) schrupałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi zostanie troche serra z pizzy ktora mam zamiar zrobic jutro, to sobie cos takiego tez zjem xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie mozna dostać ten ser? Nigdzie takiego nie widziałam :-(

    OdpowiedzUsuń