A liczba wyświetleń ciągle rośnie ^^!

piątek, 18 marca 2011

Naleśniki zdecydowanie pikantne :)

Pierwotnie miały być "podkładem" do sosu, jednakże ten zdecydowanie odmówił współpracy i to naleśniki musiały zagrać pierwsze skrzypce w zaplanowanym obiedzie :) Co z tego wyszło? Pikantne, charakterystycznie smakujące chlebko- naleśniki, których ławo się nie zapomina :)

Składniki:
2 szklanki mąki
1 szklanka mleka sojowego
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
pieprz ziołowy
garam masala
curry
czubryca zielona
sól

Przepis:
Wszystkie składniki mieszamy, tak aby powstało dość gęste ciasto. Jeżeli lubicie indyjską kuchnię i pikantne potrawy, to radzę przyprawić naleśniki tak jak ja :) Jeżeli jednak wolicie lżejszą wersję, wrzućcie wszystkiego po "szczypcie" :) Ja dodałam : płaską łyżeczkę pieprzu ziołowego, łyżeczkę garam masali, łyżeczkę curry, pół łyżeczki czubrycy i szczyptę soli. Na koniec dosypałam jeszcze trochę czerwonej czubrycy (pikantnej) ale niestety wrzucałam ją "na oko", więc nie chcę wprowadzać Was w błąd :)

Wszyscy pikantnożercy łączmy się ^^! 
Smacznego i ostrego Wam życzę :P

3 komentarze:

  1. głodnam od samego patrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, nie jestem ani wegetarianką ani weganką, jednak często mam ochotę na bezmięsne dania i ciasta inne niż te z "babcinych zeszytów z masa kremów" ;) trafiłam na Twój blog przypadkiem i chyba zostanę na dłużej bo masz przepisy/pomysły na świetne dania, które są proste i zarazem oryginalne ;D
    Tak trzymaj! Pozdrawiam, Monika ;)

    OdpowiedzUsuń