A liczba wyświetleń ciągle rośnie ^^!

sobota, 20 listopada 2010

Tarta warzywna z sosem orientalnym

Dwa dni temu miałam dzień eksperymentatora, więc spróbowałam swych sił także w pieczeniu tarty :) Wydaje mi się,że wyszło całkiem całkiem, wręcz pysznie,ale to może być subiektywne zdanie :P Mogę jednak dodać,że mój Luby zjadł prawie całą sam ^^ Może to Was zachęci :)
Składniki: 
ciasto:
1 szkl. mąki pszennej
1/3 szkl. oleju
szczypta soli
3 łyżki zimnej wody
farsz:
1 mała cebula
1papryka czerwona
ok 300g mieszanki ulubionych warzyw (u mnie były to brokuły,marchew,kalafior i fasolka zielona :))
sos:
1/2 szklanki ketchupu łagodnego
2 łyżeczki sosu sojowego
oregano
sól
pieprz
Przepis:
Ciasto zagniatamy i wkładamy na kilka godzin do lodówki. Ja znów zadziałałam ekspresowo i wsadziłam je na ok 30 min do zamrażalki :P (według rady z bloga I love tofu). Kroimy paprykę i cebulę, następnie podsmażamy je na patelni. Gotowym ciastem wykładamy formę i układamy na nim mieszankę warzywną wraz z cebulą i papryką. Przyszedł czas na sos :) Do ketchupu dodajemy sos sojowy i przyprawy.
Mieszamy i gotowe :P Proste, ale PYCHA!
Sos rozsmarowujemy na wierzchu tarty i wkładamy ją do piekarnika. Pieczemy przez 30 min w temperaturze 180 stopni.
 MNIAM :)

4 komentarze: